Dobra reputacja jest cenniejsza
od pieniędzy ~ Publius Syrius

Reputacja marki jest jednym
z najcenniejszych aktywów każdej firmy.
Nieuważnie chroniona, szybko umiera.

Dwadzieścia lat trwa bu­dowa­nie re­putac­ji,
a pięć minut jej zrujnowanie. Gdy o tym po­myślisz
będziesz postępo­wał inaczej ~ Warren Buffett

Case studies

Szybki kontakt

  1. 01

    [Branża Przemysłowa] Czarny PR w wykonaniu konkurencji

    Bezpośrednia konkurencja klienta poprzez działania WoMM (marketing szeptany) na kilkunastu forach branżowych uprawiała czarny pijar, szkodząc reputacji i wizerunkowi firmy klienta, odradzając tym samym jego produkty. [Uwaga!: W związku ze rodzajem świadczonych usług, wszystkie informacje pozwalające zidentyfikować zleceniodawcę zostały na potrzeby case studies zmienione. W poniższym studium przypadku ujawniamy tylko strategię i opis poszczególnych usług, jakie [...]

    więcej

  2. 02

    [Branża Budowlana] Negatywny wizerunek pracodawcy w Internecie

    W ubiegłym roku zgłosiła się do nas Niemiecka spółka z branży budowlanej mająca problem z reputacją w Internecie spowodowanym przez sabotaż byłego pracownika. [Uwaga!: W związku ze rodzajem świadczonych usług, wszystkie informacje pozwalające zidentyfikować zleceniodawcę zostały na potrzeby case studies zmienione. W poniższym studium przypadku ujawniamy tylko strategię i opis poszczególnych usług, jakie zostały w konkretnym [...]

    więcej